čtvrtek 9. února 2012

♥Čtverečky♥



Přede mnou opět dva dni volna, a tak se najde chvilka pro nějaké to tvoření.Nápadů,inspirace je hodně, a tak pokračuji v háčkování.Chystám se na výrobu papírových ruliček,ne klasicky jak jsem zvyklá,ale chci vyzkoušet tento způsob  na který mě navedla Marieka motání ruliček pomocí uku vrtačky.Najdete tam i video-jak na to.
Takže půjdu vniknout do dílny svého muže a snad se mě povede vrtačku nalézt a vyzkoušet.
Chtěla bych se pustit do nějakého pletení.Chci si pro sebe vytvořit slepičku na velikonoce,protože všechny loni upletené jsem prodala.Nějaká ta nová ošatka by se taky hodila, a pak taky tác s víkem na potraviny.
Tak tady je to háčkování-čtverečky,které jsou častým vzorkem na polštářcích objevujících se na webech.Z jednoho klubka mám 5.takových to čtverečků,jsou dosti velké,ale myslela jsem si,že jich z toho uháčkuji daleko více.Chci udělat jakousi deku na sedací část sedačky.Takže budu motat a uvidím jak to vyjde,musela bych k tomu přidat ještě jiný odstín,ale to se mě moc nechce.


4 komentáře:

  1. Tak tohle jsou moc krásné čtverečky!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne štvorčekovanie, deka bude úžasná, v prírodnej farbe, už sa neviem dočkať :) výsledku. Nech sa darí a štvorčeky sa nezunujú..
    Lucia

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Marti!!!!
    Z těchto čtverečků už jsem pár polštářů uháčkovala.
    Čtvereček je moc pěkný a háčkuje se dobře.
    Taky se pomalu poohlížím po nějakém,z kterého bych uháčkovala deku,nebo pléd.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, to je nádhera. Ten papírový návod nejde moc přečíst - pro nás začátečníky:-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...